Отримання електронних ключів для електронного цифрового підпису

Отримання електронних ключів для електронного цифрового підпису

Кожен бухгалтер і підприємець, які ведуть бухгалтерський облік і здають звіти до держорганів у традиційному вигляді, не з чуток знають, що на це йде дуже багато часу та доводиться вистоювати величезні черги. Але ж можна й економити час, надаючи звітність в електронному вигляді. При цьому просто необхідно подбати про безпеку інформації у ваших звітах. Для цього й отримують спеціальний цифровий підпис для електронної здачі звітності.

Електронний цифровий підпис, що ставиться на електронний документ, забезпечує безперечну ідентифікацію авторства та захист документа від спотворень. Електронний цифровий підпис потрібно зареєструвати в одному з українських акредитованих центрів і отримати електронні ключі, а також програмне забезпечення, щоб електронна здача звітності була зручною і безпечною.

Корпорація «Глобал Консалтинг» співпрацює з такими центрами сертифікації та пропонує допомогу в реєстрації електронного цифрового підпису. Наші фахівці допоможуть отримати електронні ключі та нададуть всі послуги електронної звітності. Від вас потрібно тільки надання пакету необхідних документів. Процес отримання електронного ключа з нашою допомогою зручніше і швидше. Після чого ви зможете спокійно відправляти податкову звітність в електронному вигляді. І ніяких черг!

Oleynik_3

фахівець по роботі з клієнтами

Відповідає за координацію клієнтів по послугах бухгалтерського аутсорсингу і податкового консалтингу.