Директор з маркетингу Тетяна Гречихіна взяла участь у найбільшій конференції з інтернет-маркетингу Face2Face

22.05.2014, 15:05

16 травня в найбільш представницькому готельному комплексі Харкова Kharkiv Palace Premier Hotel проходила унікальна у Східній Україні конференція з інтернет-маркетингу «Face2Face». Директор з маркетингу Корпорації «Глобал Консалтинг» Тетяна Гречихіна взяла участь у цій події і поділилася своїми враженнями.

Унікальність цього заходу в тому, що в одному місці обличчям до обличчя зустрілися власники бізнесу і фахівці онлайн-маркетингу. Щасливчики, які прийняли участь в конференції, отримали від 30 спікерів-експертів актуальну інформацію та суперкорисні поради щодо створення, запуску, пошуковому просуванню інтернет-проекту; залучення аудиторії, лідогенерації, підвищення рівня конверсії, продажів і досягненя максимальної вигоди від успішного функціонування бізнесу онлайн.

На Face2Face прийшли близько 500 слухачів, які змогли в затишній обстановці прослухати доповіді й обговорити у зручних зонах для спілкування питання, що цікавлять.

Організатором цієї масштабної події виступила компанія Turboseo.

Тетяна Гречихіна, директор з маркетингу Корпорації «Глобал Консалтинг»:
«Велике дякую компанії Turboseo за запрошення на конференцію Face2Face! Організація конференції була на столичному рівні: місце проведення, підбір тем і лекторів, сувенірні матеріали, кейтерингові моменти – все сподобалося. Приємно здивувало живе виконання пісень і фокусник під час кава-брейків. Кількість і склад учасників, відвідувачів конференції говорить про одне: ринок інтернет-маркетингу в Харкові розвивається швидкими темпами. Бажаю керівництву компанії та її співробітникам не опускати планку в наступному році, організовувати все більше цікавих заходів у нас в Харкові, розширюючи географію учасників».