У харківському офісі «Глобал Консалтинг» пройшов внутрішній тренінг з продажів

05.03.2014, 14:03

Для співробітників харківського офісу Корпорації «Глобал Консалтинг» на початку березня пройшов внутрішньокорпоративний тренінг «Технологія активних продажів», який провела директор з маркетингу Тетяна Гречихіна.

Фахівці та керівники відділів познайомилися з основними етапами укладання угоди, процесом збору інформації про клієнта та мистецтвом перетворення властивостей товару або послуги в вигоди для клієнта. Тетяна Гречихина розповіла про те, як правильно вибудувати діалог з клієнтом, виявити його проблеми і потреби та про інші не менш важливі моменти.

Закріпити отримані знання учасники змогли в ході практичних завдань. Спочатку вони відпрацьовували навички грамотного вибудовування пропозицій для клієнтів, використовуючи зібрану про них інформацію і спеціальні текстові конструкції. А потім перетворювали властивості і характеристики послуг у аргументовані вигоди та переваги для клієнтів.

Слухачі оцінили корисність тренінгу та отриманої на ньому інформації.

Олена Дем’яненко, HR-менеджер

«Мені дуже сподобалося. Структуровано, стисло, але ємко! Ті знання, які були, але не використовувалися мною раніше, тепер, я сподіваюся, будуть застосовані на практиці. Дякую за цікавий тренінг».

Алена Старченко, юрист, фахівець з реєстрації

«Дуже сподобалося. Начебто до цього все це знала і розуміла, але чомусь не застосовувала. Вирішила для себе підтримувати зв’язок з клієнтом і після того, як послуга замовлена , а також більше слухати, щоб краще розуміти клієнта».