Відбулася друга частина тренінгу з продажу для співробітників харківського офісу «Глобал Консалтинг»

28.05.2014, 16:05

26 травня директор з маркетингу Корпорації «Глобал Консалтинг» Тетяна Гречихіна провела для співробітників харківського офісу другу частину внутрішньокорпоративного тренінгу «Технологія активних продажів». Цього разу говорили в основному про вміння ставити клієнтові правильні питання.

Процес переговорів і укладання угоди, особливо на В2В-ринку, складний і тривалий. Уміння ставити клієнтові правильні питання може скоротити цей процес і зробити його більш результативним. Саме тому друга частина внутрішньокорпоративного тренінгу з продажу для співробітників Корпорації «Глобал Консалтинг» була присвячена відпрацюванню навичок використання в процесі переговорів різних типів питань.

Слухачі розглянули на тренінгу найпоширеніші для процесу продажів типи питань, дізналися, в яких ситуаціях їх використовувати, і як правильно їх ставити. Також Тетяна розповіла про прийоми побудови контакту з клієнтом і правилах роботи з сумнівами. Отримані знання та навички учасники закріпили в ході практичних завдань та вправ.

Вправа «Хто я?» допомогла слухачам відпрацювати практику використання відкритих питань, які допомагають при зборі інформації про клієнта, вправа «Пункти збору інформації» навчила учасників отримувати від клієнта максимум корисної інформації, щоб зробити ефективну пропозицію, а робота з запереченнями навчила знаходити аргументи для самих невпевнених клієнтів.

Тренінг вийшов корисним і насиченим практикою. Чекаємо продовження.