Як легко виступати перед публікою і розуміти клієнтів з півслова?

07.06.2013, 11:06

З 27 травня по 6 червня в харківському офісі Корпорації «Глобал Консалтинг» проходили внутрішні тренінги з ораторської майстерності та клієнтоорієнтованості. Вчилися публічно виступати і розуміти клієнтів разом із заступником директора з персоналу корпорації та бізнес-коучем Тетяною Муравйовою.

Це були дійсно корисні та продуктивні два тижні. Ми отримали багато цінних порад із публічних виступів та взаємодії з клієнтами, на практиці вчилися застосовувати ті інструменти, про які в доступній і зрозумілій формі розповідала Тетяна.

Особливо корисною була робота в групах та індивідуальні презентації перед колегами. Подолати хвилювання і виступити перед публікою – було завданням непростим, але кожен гідно витримав це випробування. Завдяки цікавим вправам і творчим завданням, ми по-новому глянули один на одного і відкрили нові таланти своїх колегах.

Тренінги зарядили позитивом і надихнули на нові досягнення. І ми вже готові застосовувати отримані знання на практиці.