Побудова і розвиток корпоративної культури

Побудова і розвиток корпоративної культури

Побудова корпоративної культури

Задоволеність персоналу безпосередньо пов’язана із задоволеністю клієнта. Інакше кажучи, якщо ваш персонал щасливий і задоволений роботою і атмосферою в компанії, то він прагнутиме до максимальної ефективності в обслуговуванні клієнта. Досягти такого відношення у співробітників допомагає побудова корпоративної культури. Давайте розберемося, що це таке?

Корпоративна культура – це система загальних переконань, цінностей, які визначають поведінку співробітників в компанії. Простіше кажучи, це ті звичаї, правила, традиції, які прийняті в компанії, а також заборони і табу фірми. У чому ж може виражатися корпоративна культура? Загальні цінності колективу можуть виражатися в девізі або місії фірми, в легендах і традиціях, церемоніях і звичаях, в символіці та взаємовідносинах тощо.

Впровадження корпоративної культури в компанії допомагає також підвищити лояльність співробітників. Чому це важливо? У копенгагенській школі маркетингу підрахували, що якщо лояльність працівника збільшується на одиницю, то лояльність клієнтів або споживачів збільшується на 1,25. А якщо лояльність споживачів виросла на 1, то прибуток вже в наступному кварталі виросте на 0,885. Такі дані переконливо доводять, що розробка корпоративної культури на певному етапі розвитку компанії – важливий і потрібний крок.

Развитие корпоративной культуры помогает сплотить команду

трансляція повідомлень компанії. Вони несуть в маси образ фірми. Але часто буває так, що у співробітників немає розуміння корпоративної причетності та спільних цілей. Тому розвиток корпоративної культури та заходи з внутрішньокорпоративної комунікації стають головним інструментом в об’єднанні колективу.

Якщо в компанії сильна корпоративна культура, це позитивно впливає на:

  • мікроклімат в компанії (лояльність, задоволеність, згуртованість, продуктивність роботи співробітників),
  • на виробничі показники (росте продуктивність і прибуток, рівень якості продукції і обслуговування клієнтів),
  • на фінансові показники фірми (високий рівень довіри з боку інвесторів і споживачів) тощо.

 

Тому керівники, які зацікавлені в успішному довгостроковому зростанні своєї компанії, розглядають розвиток корпоративної культури, як цінний і сильний стратегічний інструмент.

Створення корпоративної культури вимагає професійного підходу

Створення корпоративної культури – процес дуже трудомісткий і вимагає від співробітників, що відповідають за цей проект, високого рівня професіоналізму і досвідченості, тому що, зробивши один необдуманий крок, можна тільки зашкодити компанії та її репутації.

Якщо ви вирішили займатися розвитком своєї корп. культури, то перше, що треба зробити, – це оцінити свої сили і можливості. Чи можете ви самостійно впоратися з цим завданням? Якщо ні, то варто звернутися до фахівців.

Корпорація «Глобал Консалтинг», член Всеукраїнської асоціації консультантів з управління готова запропонувати вам свою допомогу зі створення корпоративної культури вашої компанії.

Ми пропонуємо вам:

  • аналіз існуючої корпоративної культури;
  • формування нової або коригування існуючої культури згідно стратегії розвитку підприємства;
  • опис процесів і стандартів корпоративної культури;
  • написання корпоративної книги, етичного кодексу підприємства;
  • опис стандартів роботи підрозділів і окремих посадовців.

 

Звертайтеся, будемо раді відповісти на усі ваші питання.

captcha