Маркетинговий консалтинг

Кожному підприємству, націленому на довгостроковий розвиток і створення конкурентної переваги, необхідно піклуватися про побудову ефективної системи маркетингу, а маркетинг консалтинг якраз може в цьому допомогти.

Сьогодні маркетингом пронизані буквально усі сфери діяльності компанії: виробництво, логістика, обслуговування і багато інших. Та й починати бізнес, не зваживши заздалегідь усі сильні й слабкі сторони, усі ризики й перспективи, не проаналізувавши продукт або послугу, цільовий ринок і конкурентів, – справа досить ризикована і малоперспективна.

Ті, хто розуміє, що бізнес створюється, в першу чергу, для задоволення споживчого попиту, а не простого короткострокового заробляння грошей, приділяють маркетинговим комунікаціям належну увагу. Залучення консультанта для вирішення багатьох маркетингових завдань може виявитися дієвим інструментом, якщо їм правильно скористатися.

Стратегічний консалтинг

Консультантів зі стратегічного консалтингу залучають для розробки ефективної маркетингової стратегії підприємства або ж аналізу і доопрацювання існуючої стратегії.

Погляд фахівця з боку дозволяє об’єктивно оцінити ситуацію усередині компанії, а також положення на ринку, провести аудит існуючої маркетингової політики і сформувати стратегію розвитку на найближчий період з конкретним планом дій. Проте якщо на підприємстві існує власна служба маркетингу, то без повного взаєморозуміння між внутрішніми маркетологами і зовнішніми консультантами досягти поставлених цілей досить складно. Тому відразу необхідно скоординувати свої дії і працювати однією командою.

Маркетинговий консалтинг. Коли він потрібний?

У яких випадках краще всього звертатися до послуг маркетингового консалтингу? Чи треба притягати консультантів, якщо в компанії існує своя маркетингова служба? Все залежить від тих завдань, які ви ставите перед своїм бізнесом, від стану, в якому зараз знаходиться компанія, від кваліфікації фахівців, що відповідають за маркетингові комунікації.

Якщо об’єми продажів не відповідають вашим очікуванням, якщо ви розумієте, що ті дії, які роблять ваші фахівці, не дають результатів, то, можливо, вам варто звернутися по допомогу до сторонніх консультантів з маркетингу.

Чим консультанти можуть бути корисні?

  • Можуть провести аудит вашої маркетингової служби
  • Оцінити ситуацію, що склалася
  • Розробити стратегію просування
  • Провести аналіз ринку споживачів і конкурентів
  • Налагодити ефективні взаємовідносини з клієнтами
  • І багато іншого

 

Фахівці Корпорації «Глобал Консалтинг», члена Всеукраїнської асоціації консультантів з управління, готові запропонувати вам свої послуги у сфері маркетингового консалтингу. Звертайтеся, будемо раді відповісти на усі ваші питання.

 

Вартість та замовлення послуги

Вартість послуги залежить від багатьох факторів. Кожне звернення клієнта розглядається індивідуально. А остаточна вартість формується після знайомства з проектом і завданнями клієнта, узгодження обсягів і термінів робіт.

Заповніть, будь ласка, форму замовлення – і ми зв’яжемося з вами.

captcha