Маркетинговий аналіз ринку

Маркетинговий аналіз ринку

Так само як і бойова стратегія розпочинається з розвідки, так і перед виведенням будь-якого товару або послуги на ринок повинен проводитися аналіз ринку, який дасть повну і достовірну картину зовнішнього середовища. Проте моніторинг ринку потрібний не лише компаніям, які уперше виходять на ринок. Вивчення конкурентного середовища і ринкових чинників може знадобитися на будь-якому етапі розвитку підприємства, яке намагається тримати руку на пульсі та бути конкурентним в умовах динамічних змін ринку.

Погодьтеся, дуже не просто добитися успіху при виведенні товару або при запуску нової послуги, якщо не знати, чим живе ринок, яка на ньому конкуренція, чи готові споживачі купувати цей товар або послугу, скільки готові за неї платити? На усі ці питання можна відповісти в ході дослідження ринку, яке є глибоким, усебічним аналізом аналітичних, економічних, статистичних даних про ринок або галузь з відкритих джерел.

Аналіз ринку допомагає сформувати розуміння поточної ситуації, наскільки перспективним буде вихід на ринок, наскільки затребуваною буде ваша пропозиція, наскільки високий рівень конкуренції, а також зважити усі риски і бар’єри при виході на нові ринки.

Які напрями може охоплювати дослідження ринку?

По-перше, завдяки дослідженню ринку можна оцінити насиченість та місткість певного ринку, динаміку і тенденції його розвитку. Маючи цю інформацію, можна коригувати свої подальші кроки.

По-друге, дослідження ринків дають зрозуміти, хто є конкурентом, скільки їх, наскільки вони сильні, яку цінову політику і стратегію просування вони використовують. Знаючи своїх основних суперників в обличчя, простіше і ефективніше вибудовувати конкурентну стратегію.

Також моніторинг ринкової ситуації допомагає сформувати портрет потенційних клієнтів. Визначити, хто є основним споживачем ваших товарів і послуг. Виділити окремі сегменти ринку та ін..

Замовити маркетинговий аналіз ринку

Якщо вам потрібно замовити маркетингові послуги й провести маркетинговий аналіз ринку, то ви можете зробити це у наших фахівців. З їх допомогою ви зможете постійно відстежувати динаміку ринку, бути в курсі усіх активностей конкурентів, змін, що відбуваються на ринку, динаміки попиту тощо.

Надані аналітичні дані й звіти допоможуть вам своєчасно приймати зважені рішення і вірно вибудовувати конкурентну стратегію фірми.

Ми можемо запропонувати вам проведення разового аналізу ринку або ж це може бути регулярний моніторинг конкурентного середовища й формування звітів і рекомендацій.

Фахівці Корпорації «Глобал Консалтинг», члена Всеукраїнської асоціації консультантів з управління, готові запропонувати вам свої послуги з аналізу ринків.

 

Звертайтеся, будемо раді відповісти на усі ваші питання.

captcha