Оптимізація організаційної структури

Оптимізація організаційної структури

З такою процедурою, як оптимізація організаційної структури, рано чи пізно стикаються усі управлінці. Що це таке і чим вона може бути корисна керівникові?

У кожної компанії, це маленька фірма або ж велике підприємство, обов’язково є організаційна структура. Вона може бути у вигляді прописаного і затвердженого у вищого керівництва документу або ж бути присутньою неформально, коли кожен співробітник сам розуміє свої обов’язки, зону відповідальності і політику підлеглості вищестоящій особі.

Проте у будь-якому випадку організаційна структура має бути корисною і підпорядковуватися існуючим на підприємстві бізнес-процесам, а система управління в компанії має бути прозорою і максимально ефективною. Якщо поточний стан справ не відповідає цьому, то можливо варто замислитися про оптимізацію організаційної структури.

Оптимізація організаційної структури підприємства розпочинається з аналізу бізнес-процесів

Як вже було сказано, організаційна структура підприємства має бути підпорядкована бізнес-процесам, які здійснюються в компанії. Тому будь-які зміни організаційної структури треба починати тільки після діагностики і опису поточних операцій. Після схематичного представлення усіх напрямів бізнес-діяльності компанії стає зрозумілим, на якому етапі існують проблеми і з чого краще почати вдосконалення оргструктури.

Під час оптимізації організаційної структури підприємства необхідно пам’ятати про стратегічні цілі компанії, а також чітко і зрозуміло визначити той результат, який хотілося б отримати в ході вдосконалення організаційної структури.

Зміна організаційної структури – тривалий і складний процес

Після виявлення усіх внутрішніх проблем, «вузьких місць», критичних точок можна приступати до зміни організаційної структури підприємства, і відповідно моделювання нової схеми організації. Варіантів і моделей нової вдосконаленою оргструктури може бути декілька, щоб можна було вибрати той, який максимально відповідає поставленому завданню і усуває виявлені в ході діагностики проблеми.

Дуже часто для здійснення змін в організаційній структурі керівники притягають зовнішніх консультантів, які дуже добре знайомі з подібними проектами, знають усі їх нюанси і мають необхідні знання і досвід. У консультантів також є свої авторські методики і інструменти, які дозволяють провести діагностику поточного положення і запропонувати кращі варіанти по зміні організаційної структури.

Ми готові запропонувати вам свої послуги з оптимізації оргструктури. Корпорація «Глобал Консалтинг» – член Всеукраїнської асоціації консультантів з управління. Ми маємо необхідний досвід і знання, і готові стати вашим надійним помічником у вдосконаленні ефективності системи управління вашого підприємства.

Звертайтеся, будемо раді відповісти на усі ваші питання.

captcha