Як правильно вибрати абонентське юридичне обслуговування?

Як правильно вибрати абонентське юридичне обслуговування?

21.02.2018, 11:02

Будь-який, хто займається бізнесом в Україні, розуміє, що вести діяльність в нашій країні, не звертаючись за допомогою юриста, дуже складно. Часто компанії віддають вирішення правових питань на аутсорсинг. Щоб такий підхід приніс бізнесу користь, управлінцю варто звернути увагу на деякі моменти, з якими пов’язане абонентське юридичне обслуговування. Про них і піде мова далі.

Чи підійде вам абонентське юридичне обслуговування?

Для початку пропонуємо вам оцінити, наскільки вашому бізнесу підходить такий формат вирішення юридичних питань. Для цього ми підготували невеликий чек-лист.

Це лише кілька прикладів, коли бізнесу може підійти абонентське юридичне обслуговування. Якщо в деяких прикладах ви впізнали себе, то вам теж, швидше за все, буде корисний такий формат вирішення юридичних питань. Але в будь-якому випадку це серйозне рішення і приймаючи його, необхідно також більш детально проаналізувати сферу діяльності компанії, складність правових задач, які у неї виникають та інше. Тільки після цього можна зрозуміти, чи буде юридичний супровід сторонньою компанією корисним саме вашому бізнесу.

Як знайти надійного партнера для юридичного супроводу?

Найскладніше в організації абонентського правового обслуговування – знайти сумлінного провайдера юридичних послуг. Пропозицій на ринку маса, як не помилитися і не потрапити в капкан непрофесіоналів? Ми радимо враховувати кілька нюансів.

Експертиза фірми і фахівців

Звичайно, почати потрібно з вивчення профілю компанії: досвід, клієнти, спеціалізація. Зустрітися з переліком юридичних практик, у яких компанія досягла успіху і має напрацювання, командою юристів, їх кваліфікацією. Ця інформація, як правило, доступна на сайті компанії.

Вибрати відповідний пакет

Детально обговоріть з партнером необхідний обсяг послуг, щоб сформувати оптимальний для вашої компанії пакет юр.послуг (або вибрати такий пакет із запропонованих): що конкретно в нього входить, а що не входить, що надається за додаткову плату. Краще відразу розставити всі крапки над «і», щоб уникнути конфліктних ситуацій в подальшому.

Офіційне оформлення партнерства

Всі домовленості мають бути підтверджені договором. Договір захистить ваші інтереси. У ньому зафіксуйте умови співпраці, вартість послуг, спосіб і терміни оплати, обов’язки і відповідальність сторін.

Комунікація, ще раз комунікація

Відразу домовтеся з юристами, які будуть вас обслуговувати, яким чином, в який час ви будете тримати з ними зв’язок. Якщо для вас важлива оперативність і щоб до фахівця можна було звертатися в будь-який час, (а можливо і у позаробочий час), відразу озвучте це.

Приділивши належну увагу цим моментам при організації абонентського юридичного обслуговування для свого бізнесу, ви налагодите ефективну співпрацю з юридичною фірмою, а значить – зможете спокійно займатися основної діяльності, не заглиблюючись в хитросплетіння правових норм і постійні зміни в законодавстві.
 

Якщо хочете постійно отримувати свіжі матеріали від Корпорації «Глобал Консалтинг», підпишіться на щотижневу розсилку, і анонси матеріалів будуть приходити до вас на пошту