Постановка управлінського обліку

Бюджетування

Бюджетування – це планування діяльності компанії, спрямоване на бажаний результат. За допомогою планування ви зможете зрозуміти, яких результатів хочете досягти і за допомогою чого це можливо зробити.
Бюджетування передбачає складання цілого ряду бюджетів. Зазвичай це робиться в розрізі підрозділів, компанії в цілому або консолідовано для групи компаній.

За допомогою бюджетування ви зможете здійснювати порівняльний аналіз діяльності кожного підрозділу, визначити більш високорентабельні та успішні з них і скорегувати свої плани, якщо це доцільно.

На жаль, бухгалтерський облік не дає такої можливості, тому компаніям доводиться застосовувати управлінський облік на підприємстві. Впровадження управлінського обліку приносить величезну користь компанії й окупається сповна.

Бюджетування на підприємстві. Кому і коли це корисно?

  • Компаніям, які не так давно почали працювати і ніби все йде добре, але є якась невпевненість в поточній ситуації.
  • Компаніям, які працюють давно і хочуть розуміти, скільки їх бізнес приносить прибутку і як збільшити її розмір.
  • Компаніям, у яких справи пішли на спад і потрібно зрозуміти причину.
  • Власникам, які відійшли від справ і запросили найманого директора, для здійснення контролю та швидкого реагування на зміни.
  • При запуску нового напряму бізнесу, щоб не складати всі витрати в один «кошик».
  • При стрімкому зростанні компанії.

Які позитивні зміни компанії дає постановка управлінського обліку?

Постановка управлінського обліку на підприємстві потрібна, якщо власнику або керівнику необхідно оперативно приймати управлінські рішення на основі фінансових даних. А щоб отримати ці дані в простому і зрозумілому для керівника звіті, якраз і застосовують інструменти управлінського обліку. Які ж завдання допомагає вирішити впровадження цих інструментів?

  • Планування доходів і витрат.
  • Планування надходження і вибуття грошових коштів.
  • Планування матеріальних та людських ресурсів.
  • План-фактний аналіз.
  • Аналіз в розрізі підрозділів та інших показниках для прийняття управлінських рішень.
  • Контроль і прозорість діяльності компанії.
  • Регламентовані процеси збору, обробки та аналізу інформації і т.д.

Крім користі слід відмінити і негативні сторони. Впровадження бюджетування на підприємстві – це глобальні зміни. А персонал до змін відноситься не дуже позитивно. Тому перед початком необхідно провести підготовчі роботи з персоналом. Пояснити, навіщо потрібні такі зміни і як вони вплинуть на них. Крім того, зміни – це завжди додаткова робота для персоналу, яку також завжди уникають. Можливо, необхідно передбачити заохочення за участь.

Фахівці Корпорації «Глобал Консалтинг» – члена Всеукраїнської асоціації консультантів з управління – підходять індивідуально до кожного клієнта. Неможливо застосувати стандартний набір бюджетів для кожного клієнта. Одним необхідний докладний аналіз складських запасів, а іншим ця інформація взагалі не потрібна.

Підсумком нашої роботи є:

  • розроблені шаблони бюджетів;
  • прописані інструкції збору і обробки інформації для бюджетів;
  • підбір показників аналізу діяльності компанії;
  • розробка оптимальної структури фінансової служби;
  • автоматизація та впровадження системи (за бажанням замовника);
  • розробка посадових інструкцій фінансової служби (за бажанням замовника);
  • оцінка, тестування персоналу і підбір нових фахівців (за бажанням замовника).

 

Звертайтеся, будемо раді відповісти на усі ваші питання.

captcha