Передати бухгалтерію на аутсорсинг – дуже складне рішення для управлінця. І перш ніж його прийняти, він багато разів зважує всі за і проти, рахує і перераховує, оцінює і переоцінює. І найбільше його цікавить, звичайно ж, ціна питання, у скільки йому обійдеться такий перехід. У цій статті поговоримо про ті фактори, які найбільше впливають на вартість бухгалтерського обслуговування.
Якщо ви ще не визначилися, чи буде вигідний для вас аутсорсинг бухгалтерських послуг, пропонуємо вам ознайомитися з нашою статтею «Как получить пользу от аутсорсинга бухгалтерии: 7 экспертных советов»».
Матеріал допоможе вам отримати відповіді на питання, чи готова ваша компанія до бухгалтерського аутсорсингу, як підрахувати його вигоду, як вибрати фірму-провайдера бухгалтерських послуг і ін.
Якщо ж ви вже вирішили відмовитися від штатного бухгалтера, то перше, що потрібно зробити, & ndash; вивчити питання вартості бухгалтерських послуг. Як це зробити? Вибрати кілька пропозицій бухгалтерських фірм та оцінити їх, наскільки вони відповідають вашим вимогам. Готуйтеся до того, що у фахівців буде багато питань до вас. Адже вартість бухгалтерського обслуговування залежить від багатьох факторів: організаційно-правової форми, системи оподаткування, кількості оброблюваної первинної документації та кількості співробітників, наявності / відсутності діяльності і т.д .. Краще заздалегідь підготуватися, щоб надати фахівцям необхідні дані.
Пропонуємо більш детально зупинитися на кожному аспекті. Отже, ТОР-6 факторів, що впливають на вартість бухгалтерських послуг.
1. ФОП чи юрособа
Законодавством України не передбачено жорстких вимог і строгих норм щодо ведення бухгалтерського обліку у фізичних осіб-підприємців, тому ведення обліку у ФОП часто простіше, а вартість бухгалтерських послуг – дешевше. У свою чергу юридичні особи зобов’язані вести бухгалтерський і податковий облік на підставі правильно оформлених первинних документів, складати та подавати бухгалтерську, статистичну та податкову звітність. Рівень контролю і відповідальності в цьому випадку вище, тому і ведення обліку у юр. осіб коштує дорожче..
2. Вид діяльності
Це один з ключових чинників, що впливають на вартість бухгалтерського супроводу. Кожне обраний напрям діяльності має свою специфіку, а також особливості та складності у веденні бухгалтерського обліку. Наприклад, ведення обліку у ІТ-фірм часто означає, що бухгалтеру доведеться мати справу з ЗЕД, облік у сільськогосподарських підприємств має специфічні особливості, обумовлені різною природою галузей господарства, виробничі компанії, що відрізняються тривалим операційним циклом, теж має свої особливості та нюанси.
3. Система оподаткування та ПДВ
Обрана вами система оподаткування ще один фактор, від якого залежить ціна бухгалтерського супроводу. Якщо ви обрали спрощену систему оподаткування, крім сплати єдиного хороший бонусом для вас & ndash; це ведення спрощеного обліку та звітності. Працюючи ж на загальних підставах, ви можете займатися будь-яким видом діяльності, мати необмежену суму доходу і кількість найманих працівників, але без професійної допомоги бухгалтера вам не обійтися. Законодавець для фірм на загальній системі висуває в порівнянні з спрощеною більш жорсткі вимоги до оформлення документації, та й при веденні обліку особлива увага буде приділятися не тільки доходів, але і законності понесених витрат.
Великий вплив на вартість надає і наявність ПДВ. Для роботи з ПДВ вам необхідно буде подбати не тільки про придбання технічної бази для електронного документообігу, а й враховувати, що бухгалтерський супровід буде дорожче, так як фахівець, що працює з ПДВ, повинен блискавично враховувати всі зміни в законодавстві щодо ПДВ і оперативно реєструвати податкові накладні , щоб уникнути штрафних санкцій.
4. Зовнішньоекономічна діяльність
Бухгалтерський супровід зовнішньоекономічної діяльності підприємства – вищий ступінь професіоналізму. Вихід суб’єкта господарювання на міжнародні ринки хоча і відкриває великий спектр можливостей, але і вимагає знань торгового, митного, валютного та міжнародного законодавства. Ведення бухгалтерського обліку з ЗЕД супроводжується відображенням валютних операцій, купівлею-продажем валюти, нюансами в оподаткуванні операцій з імпорту, експорту товарів і послуг та відповідно подорожчанням бухгалтерських послуг.
5. Чи ведеться діяльність: операції та документообіг
Фахівці з бухгалтерської фірми також будуть цікавитися у потенційного клієнта, на якому етапі розвитку зараз перебуває підприємство: чи провадиться діяльність, які обсяги реалізації (тобто, яка кількість бухгалтерських документів формується в місяць) і т.д. Якщо діяльність не ведеться і необхідно здавати тільки нульові звіти, то це може бути мінімальна вартість обслуговування. Якщо обсяг реалізації і щомісячний документообіг великий, то і ціна буде вище.
Також важливою буде інформація про те, вівся чи раніше облік взагалі і в якому стані зараз знаходиться ваша бухгалтерія. Можливо, фахівцям доведеться її відновлювати, якщо вона в занедбаному стані або велася непрофесійно. А це спричиняє додаткові витрати.
6. Наймані працівники
Якщо у вас в штаті є наймані співробітники або ви плануєте їх офіційно працевлаштувати, то вам варто знати, що крім сплати податків із заробітної плати, вартість бухгалтерських послуг також збільшиться. Це пов’язано з необхідністю ведення кадрового обліку, нарахування заробітної плати, складання додаткової звітності.
Це основні фактори, за якими і формується вартість бухгалтерських послуг. Тому будьте готові, що фахівці не зможуть відразу назвати свою ціну, а попередньо проаналізують вашу діяльності і ваш бізнес.
Якщо ж вам потрібна бухгалтерська фірма в Харкові чи Києві, і вас цікавить питання вартості бухгалтерського аутсорсингу, ви завжди можете звернутися до наших фахівців. Телефонуйте або приходьте до нас в офіс.