Ліквідація підприємств

Ліквідація підприємства – це послуга по супроводу припинення діяльності підприємства (внесення відповідного запису до державного реєстру України).

Чому це важливо?

Переваги замовлення послуги:

Ліквідація підприємства – складний процес з безліччю кроків, який передбачає тривалу взаємодію з державними бюрократичними структурами. Підготовка численних необхідних документів – завдання не тільки трудомістке, але й з високими вимогами до компетентності виконавця, часто виходить за рамки навичок звичайного бухгалтера або юриста.

Результати:

  • Офіційне закриття: зняття з обліку у фіскальній податковій службі та фондах, виняток з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців України.
  • Припинення всіх зобов’язань і відповідальності юридичної особи щодо сплати податків, подання звітності.

ПОРЯДОК ЛІКВІДАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

  • підготовка протоколу про ліквідацію підприємства і внесення запису до реєстру про початок процедури ліквідації;
  • подача заяв в усі державні органи з метою перевірок:
  • вирішення питань щодо закриття заборгованостей, продажу активів, звільнення співробітників та ін.;
  • отримання довідок про припинення діяльності та виключення з реєстру.
  • складання та подання ліквідаційної звітності;
  • супровід перевірки у фіскальній податковій службі та фондах соціального страхування;
  • здача в архів документів підприємства;
  • внесення запису до реєстру у державного реєстратора про припинення діяльності;
  • закриття розрахункових рахунків;

ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ЛІКВІДАЦІЇ ТОВ У ХАРКОВІ

  • Реєстраційні документи підприємства (статут, виписка, довідка статистики, довідки з фондів, витяг з ПДВ та ін.) – оригінали.
  • Паспорт та ідентифікаційний номер членів ліквідаційної комісії (стор. № 1,2 та прописка) – копії.
  • Звітність до фіскальної податкової служби, державної служби статистики та фондів – оригінали.
  • Первинна бухгалтерська документація підприємства за останні 3 роки (або з моменту останньої комплексної перевірки фіскальної податкової служби з актом перевірки) – оригінали.
  • Відомості про нарахування заробітної плати та кадрова документація з моменту відкриття підприємства – оригінали.

ЗАМОВИТИ ЛІКВІДАЦІЮ ПІДПРИЄМСТВА

Ліквідація суб’єкта підприємницької діяльності за рішенням засновників:

  • Аналіз документів та визначення варіантів щодо закриття заборгованостей, продажу активів, звільнення співробітників та ін.
  • Передбачає повну перевірку фіскальної податкової служби та фондів, передачу документів до архіву на зберігання, внесення запису до державного реєстру про припинення діяльності.
  • Термін ліквідації юридичної особи – 3-4 місяці.
  • Вартість робіт визначається під ключ після аналізу документів.

На практиці у всій процедурі ліквідації за рішенням засновників найбільшу питому вагу в роботі займає перевірка податкової служби, що викликає найбільший стрес у клієнтів. В нашій компанії цим процесом займаються фахівці зі знаннями бухгалтерського та податкового обліку, мають багаторічний досвід роботи із супроводу перевірок податкових служб, розуміють на що треба звертати увагу. Тому ми, перед тим як взятися за роботу, аналізуємо документи і визначаємо повну вартість ліквідації підприємства, яка до закінчення перевірки не змінюється.

На практиці зустрічаються варіант ліквідації шляхом продажу корпоративних прав з метою швидкої зміни засновників. Ми такий варіант не рекомендуємо, так як знаємо попередній негативний досвід наших клієнтів при зверненні до них правоохоронних органів (нового власника і директора часто не можуть знайти і приходять до попереднього власника), також можуть виникнути ситуації з уточнення податків минулих періодів та ін. Не кожен клієнт зможе в цьому випадку проявити силу і твердість характеру в розпитах органів за яких умов і як здійснювалася угода та ін.

У практиці також існує варіант ліквідації через процедуру банкрутства підприємства, він досить тривалий і цю послугу надають фахівці іншої кваліфікації, які мають статус арбітражного керуючого і володіють законодавством про банкрутство. Якщо ми за результатами аналізу документів бачимо, що цей варіант більш буде прийнятний для нашого клієнта, то рекомендуємо нашого перевіреного партнера компетентного з цього виду послуг в м. Харкові.

ПЕРЕВАГИ GLOBAL CONSULTING

  • В нашій компанії фахівці різних напрямків: експерти з податкового та бухгалтерського обліку, юристи, аудитори.
  • Наші клієнти рекомендують нас своїм знайомим та звертаються повторно.
  • Більше 20 років на ринку послуг, знаємо всі нюанси і на що звертати увагу.
  • Великий досвід по супроводженню перевірок податкових служб.
  • Заощаджуємо час та гроші клієнтів.