Послуга з ліквідації підприємства – це повний супровід процесу припинення діяльності юридичної особи: від прийняття рішення про ліквідацію до внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру України.

Чому важливо звернутися до наших фахівців?

  • Недотримання або ігнорування обов’язкових етапів і тонкощів проведення процедури ліквідації, може негативно позначитися як на власнику, так і на контрагентах підприємства, що ліквідується (дізнатися деталі).
  • Найбільшу питому вагу в роботі займає перевірка податкової служби, яка викликає найбільший стрес у клієнтів. У нашій компанії цим процесом займаються фахівці зі знаннями бухгалтерського та податкового обліку, що мають багаторічний досвід роботи із супроводу перевірок ДПС.
  • Гарантуємо повну конфіденційність даних, отриманих від клієнта.
  • Швидкі терміни ліквідації (3 – 4 місяці), що веде до скорочення витрат на сплату обов’язкових податків та зборів.
  • Перед тим як взятися за роботу, ми аналізуємо документи і визначаємо повну вартість ліквідації підприємства, яка до закінчення процесу ліквідації не змінюється.

Результати:

  • Офіційне закриття: зняття з обліку у ДПС та фондах, виключення з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців України.
  • Припинення всіх зобов’язань і відповідальності юридичної особи щодо сплати податків, подання звітності.

ПОРЯДОК ЛІКВІДАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

  • підготовка протоколу про ліквідацію підприємства і внесення запису до єдиного державного реєстру про початок процедури ліквідації;
  • подача заяв в усі державні органи з метою проходження перевірок;
  • вирішення питань щодо закриття заборгованостей, продажу активів, звільнення співробітників та ін.;
  • отримання довідок про припинення діяльності та виключення з єдиного державного реєстру.
  • складання та подання ліквідаційної звітності;
  • проходження перевірки у ДПС та фондах соціального страхування;
  • подання до архіву документів підприємства щодо заробітної плати;
  • внесення запису до ЄДР у державного реєстратора про припинення діяльності;
  • закриття поточних рахунків;

ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ЛІКВІДАЦІЇ ТОВ У ХАРКОВІ

  • Реєстраційні документи підприємства (статут, виписка, довідка статистики, довідки з фондів, витяг з ПДВ та ін.) – оригінали.
  • Паспорт та ідентифікаційний номер членів ліквідаційної комісії (стор. № 1,2 та прописка) – копії.
  • Звітність до ДПС, державної служби управління статистики та фондів – оригінали.
  • Первинна бухгалтерська документація підприємства за останні 3 роки (або з моменту останньої комплексної перевірки ДПІ з актом перевірки) – оригінали.
  • Відомості про нарахування заробітної плати та кадрова документація з моменту відкриття підприємства – оригінали.

ВАРТІСТЬ ЛІКВІДАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

1 варіант

від 5 000 грн.

Терміни

3-4 дні

Що входить:
  • складання протоколу;
  • супровід під час засвідчення підписів у нотаріуса;
  • подання документів до ЦНАП;
  • отримання опису з ЦНАП

2 варіант

від 10 000 грн.

Терміни

4-6 місяців

Що входить:
  • допомога у складанні та поданні ліквідаційної звітності
  • супровід проходження перевірки в ДПС;
  • супровід проходження перевірки в фондах;
  • отримання довідки про відсутність цінних паперів на підприємстві;
  • здача до архіву документів щодо заробітної плати;
  • виключення з ЄДР в ЦНАП;
  • отримання довідки з управління статистики про виключення з реєстру.

3 варіант

від 12 000 грн

Терміни

4-6 місяців

Що входить:

“Під ключ” (1 і 2 варіанти)

ЗАМОВИТИ ЛІКВІДАЦІЮ ТОВ

ПЕРЕВАГИ GLOBAL CONSULTING

  • В нашій компанії фахівці різних напрямків: експерти з податкового та бухгалтерського обліку, юристи, аудитори.
  • Наші клієнти рекомендують нас своїм знайомим та звертаються повторно.
  • 25 років на ринку послуг для Бізнесу. Знаємо всі нюанси, які виникають на практиці.
  • Великий досвід по супроводженню перевірок ДПС.
  • Заощаджуємо час та гроші клієнтів.