Реєстрація юридичних осіб

Реєстрація юридичної особи – це сукупність дій по включенню будь-якої організації в певний державний реєстр з метою отримання правосуб’єктності для ведення діяльності в правовому полі; один із способів офіційного оформлення підприємства.

РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ У GLOBAL CONSULTING

Реєстрація юридичної особи фахівцями нашої компанії передбачає проходження всієї процедури його створення – від постановки завдання до видачі клієнтам повного пакету документів «працюючого» підприємства.

Найчастіше, говорячи про створення юридичної особи, ми маємо на увазі товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ) або приватне підприємство (ПП), хоча в залежності від завдань, може бути зареєстровано й акціонерне товариство, благодійна або громадська організація, кооператив.

ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ?

  • Визначення та вибір оптимальної організаційно-правової форми.
  • Обговорення на запропоновані види діяльності (КВЕД) нового підприємства.
  • Перевірку назви нового підприємства або рекомендації по її вибору.
  • Узгодження питань внутрішньо корпоративної взаємодії між засновниками, необхідності встановлення обмежень на повноваження директора, введення функцій генерального та виконавчого директора, наглядової ради та ін.
  • Підготовку повного комплекту установчих документів.
  • Супровід підписання документів.
  • Державну реєстрацію юридичної особи.
  • Отримання виписки з ЄДР.
  • Оформлення інформації з ЄДР (статсправки).
  • Подачу заяви про перехід на спрощену систему і / або реєстрації платником ПДВ.
  • Отримання витягу з реєстру платників єдиного податку, ПДВ.
  • Отримання печатки.
  • Подачу про надходження на роботу директора.
  • Відкриття рахунку в банку.
  • Оформлення електронного цифрового підпису (ЕЦП).
  • Консультування щодо вибору оптимальної системи оподаткування з урахуванням планованих видів діяльності.

ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ НЕОБХІДНІ

  • ксерокопії паспорта та ідентифікаційного коду засновника (засновників) та директора (якщо він не входить в їх число) – 1, 2 і 11 сторінки;
  • назва (ми самі перевіримо її на унікальність);
  • вказати розмір статутного фонду і розподіл часток між засновниками (якщо їх більше одного);
  • вказати адресу, за якою буде зареєстрована ваша фірма;
  • завітати до нашого офісу і підписати документи у нотаріуса. При цьому, оскільки створенням компанії займаються фахівці, участь власника в самому процесі створення майже виключена- засновнику потрібно тільки підписати протокол (рішення) про створення та статут, вся подальша робота буде зроблена нами.

Таким чином, звернувшись до нас за створенням підприємства, клієнт отримує комплексну послугу, компетентну допомогу та сприяння на всіх етапах реєстрації нового підприємства.