За словами першого заступника міністра юстиції України Наталії СЕВОСТЬЯНОВА, працівники держорганів повинні самі отримувати необхідні їм відомості з держреєстру. Підприємцям не потрібно більше кожного разу ходити по кабінетах чиновників для отримання довідок і виписок. Також немає необхідності в наданні документів про народження, шлюб і т.д. Держслужбовці при необхідності можуть взяти їх самостійно. Проте 1 жовтня міністр юстиції Павло Петренко зробив уточняющее заяву, що не потрібно буде надавати витягання і виписки з держреєстру прав на нерухоме майно, а також держреєстру юросіб і фізосіб-підприємців. До цих реєстрів у чиновників повинен бути безкоштовний доступ. Однак експерти кажуть, що не всі держструктури і органи місцевого самоврядування підключені до них. На даний момент в українців є можливість самостійно (в електронному вигляді) отримувати відомості з таких реєстрів:
  • Єдиний державний реєстр нормативно-правових актів
  • Реєстр спеціальних бланків документів інформаційної системи Міністерства юстиції України
  • Єдиний реєстр спеціальних бланків нотаріальних документів
  • Єдиний реєстр нотаріусів України
  • Спадковий реєстр
  • Єдиний реєстр довіреностей
  • Державного реєстру обтяжень рухомого майна
  • Єдиний реєстр громадських формувань
  • Реєстр атестованих судових експертів
  • Реєстр методик проведення судових експертиз
  • Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення
  • Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство
  •   [contact-form-7 id=”868″ title=”Форма в шапці”]