Послуга з ліквідації підприємства – це повний супровід процесу припинення діяльності юридичної особи: від прийняття рішення про ліквідацію до внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру України.
Чому важливо звернутися до наших фахівців?
- Недотримання або ігнорування обов’язкових етапів і тонкощів проведення процедури ліквідації, може негативно позначитися як на власнику, так і на контрагентах підприємства, що ліквідується (дізнатися деталі).
- Найбільшу питому вагу в роботі займає перевірка податкової служби, яка викликає найбільший стрес у клієнтів. У нашій компанії цим процесом займаються фахівці зі знаннями бухгалтерського та податкового обліку, що мають багаторічний досвід роботи із супроводу перевірок ДПС.
- Гарантуємо повну конфіденційність даних, отриманих від клієнта.
- Швидкі терміни ліквідації (3 – 4 місяці), що веде до скорочення витрат на сплату обов’язкових податків та зборів.
- Перед тим як взятися за роботу, ми аналізуємо документи і визначаємо повну вартість ліквідації підприємства, яка до закінчення процесу ліквідації не змінюється.
Результати:
- Офіційне закриття: зняття з обліку у ДПС та фондах, виключення з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців України.
- Припинення всіх зобов’язань і відповідальності юридичної особи щодо сплати податків, подання звітності.
ПОРЯДОК ЛІКВІДАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
- підготовка протоколу про ліквідацію підприємства і внесення запису до єдиного державного реєстру про початок процедури ліквідації;
- подача заяв в усі державні органи з метою проходження перевірок;
- вирішення питань щодо закриття заборгованостей, продажу активів, звільнення співробітників та ін.;
- отримання довідок про припинення діяльності та виключення з єдиного державного реєстру.
- складання та подання ліквідаційної звітності;
- проходження перевірки у ДПС та фондах соціального страхування;
- подання до архіву документів підприємства щодо заробітної плати;
- внесення запису до ЄДР у державного реєстратора про припинення діяльності;
- закриття поточних рахунків;
ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ЛІКВІДАЦІЇ ТОВ У ХАРКОВІ
- Реєстраційні документи підприємства (статут, виписка, довідка статистики, довідки з фондів, витяг з ПДВ та ін.) – оригінали.
- Паспорт та ідентифікаційний номер членів ліквідаційної комісії (стор. № 1,2 та прописка) – копії.
- Звітність до ДПС, державної служби управління статистики та фондів – оригінали.
- Первинна бухгалтерська документація підприємства за останні 3 роки (або з моменту останньої комплексної перевірки ДПІ з актом перевірки) – оригінали.
- Відомості про нарахування заробітної плати та кадрова документація з моменту відкриття підприємства – оригінали.
ВАРТІСТЬ ЛІКВІДАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА
1 варіант
від 5 000 грн.
Терміни
3-4 дні
Що входить:
- складання протоколу;
- супровід під час засвідчення підписів у нотаріуса;
- подання документів до ЦНАП;
- отримання опису з ЦНАП
2 варіант
від 10 000 грн.
Терміни
4-6 місяців
Що входить:
- допомога у складанні та поданні ліквідаційної звітності
- супровід проходження перевірки в ДПС;
- супровід проходження перевірки в фондах;
- отримання довідки про відсутність цінних паперів на підприємстві;
- здача до архіву документів щодо заробітної плати;
- виключення з ЄДР в ЦНАП;
- отримання довідки з управління статистики про виключення з реєстру.
3 варіант
від 12 000 грн
Терміни
4-6 місяців
Що входить:
“Під ключ” (1 і 2 варіанти)
ЗАМОВИТИ ЛІКВІДАЦІЮ ТОВ
Замовити послугу
ПЕРЕВАГИ GLOBAL CONSULTING
- В нашій компанії фахівці різних напрямків: експерти з податкового та бухгалтерського обліку, юристи, аудитори.
- Наші клієнти рекомендують нас своїм знайомим та звертаються повторно.
- 25 років на ринку послуг для Бізнесу. Знаємо всі нюанси, які виникають на практиці.
- Великий досвід по супроводженню перевірок ДПС.
- Заощаджуємо час та гроші клієнтів.