Франчайзинг – послуги для бізнесу

На поточний момент, успішним критерієм для початку і розвитку бізнесу є його чітко сформована ідея, розуміння цільової аудиторії, стратегії розвитку.

При цьому одним з варіантів створення бізнесу, є придбання франшизи від вже чинного бізнесу – тобто покупка прав на ведення бізнесу під чужим брендом з дотриманням всіх стандартів, процедур і правил.

При цьому, для інвестора така альтернатива має як свої переваги, так і недоліки:

Переваги:

  • використання системи маркетингу франчайзера;
  • впізнаваність бренду;
  • покриття всього бізнесу єдиної рекламної концепцією;
  • розроблені внутрішні стандарти і процедури, які допоможуть уникнути помилок при веденні бізнесу.

Недоліки:

  • обов’язок жорсткого дотримання всіх вимог франчайзера;
  • можливі обмеження по території діяльності;
  • неможливість самостійно впливати на зміну рекламної концепції; асортименту товарів і послуг;
  • відповідальність за відхилення від встановлених стандартів і правил – аж до втрати прав на франшизу.

Чому це важливо?

Саме недоліки (вузькі місця) можуть нести в собі ризики для майбутнього франчайзі, якому ще до моменту укладення договору необхідно оцінити всі плюси і мінуси франчайзингового пакета, розуміти всі можливі ризики, знати про приховані платежі та можливу ​​відповідальность.

Послуги від АТ «Глобал Адвокат»

Що отримує клієнт?

  • Аналіз франчайзингового договору, надання рекомендацій із зазначенням прихованих ризиків, можливих негативних наслідків для франчайзі;
  • Надання висновку щодо реальної комерційної цінності франчайзингового пакета, правовий аналіз всіх елементів;
  • Супровід франчайзі в процесі проведення переговорів і укладення договору;
  • Подальше юридичний супровід в процесі ведення бізнесу (в тому числі допомога при укладенні договорів оренди, поставки, вирішенні поточних питань діяльності).

В результаті, звернувшись за допомогою до наших фахівців, потенційний франчайзі буде:

  • мати чітке розуміння того бізнесу, до якого він планує приєднатися;
  • знати, наскільки реальними (цінними) є ті елементи франчайзингової системи;
  • які будуть передаватися за договором;
  • знати, чи дійсно зареєстровані знак для товарів і послуг, патенти;
  • мати чітке бачення як буде оформлятися передача комерційного досвіду, ноу-хау;
  • знати, в якій формі франчайзер планує здійснювати навчання співробітників, поточну підтримку франчайзера.

Розуміючи всі ці моменти в деталях, і оцінюючи всі їх аспекти, потенційний франчайзі зможе прийняти остаточне рішення про те, приваблива для нього дана модель ведення і бізнесу та конкретна франшиза.