На поточний момент, успішним критерієм для початку і розвитку бізнесу є його чітко сформована ідея, розуміння цільової аудиторії, стратегії розвитку.
При цьому одним з варіантів створення бізнесу, є придбання франшизи від вже чинного бізнесу – тобто покупка прав на ведення бізнесу під чужим брендом з дотриманням всіх стандартів, процедур і правил.
При цьому, для інвестора така альтернатива має як свої переваги, так і недоліки:
Переваги:
- використання системи маркетингу франчайзера;
- впізнаваність бренду;
- покриття всього бізнесу єдиною рекламною концепцією;
- розроблені внутрішні стандарти і процедури, які допоможуть уникнути помилок при веденні бізнесу.
Недоліки:
- обов’язок жорсткого дотримання всіх вимог франчайзера;
- можливі обмеження по території діяльності;
- неможливість самостійно впливати на зміну рекламної концепції; асортименту товарів і послуг;
- відповідальність за відхилення від встановлених стандартів і правил – аж до втрати прав на франшизу.
Чому це важливо?
Саме недоліки (вузькі місця) можуть нести в собі ризики для майбутнього франчайзі, якому ще до моменту укладення договору необхідно оцінити всі плюси і мінуси франчайзингового пакета, розуміти всі можливі ризики, знати про приховані платежі та можливу відповідальность.
ПОСЛУГИ ВІД АО «ГЛОБАЛ АДВОКАТ»
- Аналіз франчайзингового договору, надання рекомендацій із зазначенням прихованих ризиків, можливих негативних наслідків для франчайзі;
- Надання висновку щодо реальної комерційної цінності франчайзингового пакета, правовий аналіз всіх елементів;
- Супровід франчайзі в процесі проведення переговорів і укладення договору;
- Подальший юридичний супровід в процесі ведення бізнесу (в тому числі допомога при укладенні договорів оренди, поставки, вирішенні поточних питань діяльності).
ЩО ОТРИМУЄ КЛІЄНТ?
В результаті, звернувшись за допомогою до наших фахівців, потенційний франчайзі буде:
- мати чітке розуміння того бізнесу, до якого він планує приєднатися;
- знати, наскільки реальними (цінними) є ті елементи франчайзингової системи, які будуть передаватися за договором;
- знати, чи дійсно зареєстровані знак для товарів і послуг, патенти;
- мати чітке бачення як буде оформлятися передача комерційного досвіду, ноу-хау;
- знати, в якій формі франчайзер планує здійснювати навчання співробітників, поточну підтримку франчайзі.