Шлях до успіху в будь-якій справі лежить через постійний розвиток і вдосконалення. Бізнес – не виняток. Якщо хочеш більшого, не стій на місці, змінювайся, ставай краще. Один з дієвих способів це зробити – реформувати свою оргструктуру. Сьогодні ми говоримо про п’ять бонусів для бізнесу, які дають вдосконалення організаційної структури.У тому чи іншому вигляді, але організаційна структура є у будь-якої компанії. Навіть у невеликої фірми з декількох чоловік. Навіть якщо вона не оформлена в окремий документ, все одно колектив розуміє структуру підпорядкування в компанії. Інше питання – чи виконує вона свою задачу, чи допомагає бізнесу бути більш мобільним, контрольованим і ефективним?
Якщо в бізнес-процесах компанії раз у раз трапляються збої, можливо прийшов час задуматися про діагностику оргструктури і її вдосконалення. Тим більше, що це може принести чималу користь бізнесу. Ось наш ТОР-5 бонусів, які дають вдосконалення організаційної структури.
Збільшуємо прибуток
Досить поширена картина в бізнесі – пошук крайніх при незадовільних результатах роботи, конфліктних ситуаціях, збоях та простоях. Якщо прозора і зрозуміла структура підпорядкування відсутня, ніхто не хоче брати на себе відповідальність за провалені плани, отже відсутня мотивація працювати краще і прагнути до більшого. В результаті страждає прибутковість бізнесу.
Перегляд бізнес-процесів і оптимізація оргструктури в цьому випадку допоможуть сфокусувати відповідальність і рівномірно розподілити функціональне навантаження між співробітниками, що відразу ж позитивно позначиться на результатах роботи, а в підсумку і на доходах компанії.
Заощаджуємо ресурси
Діагностика бізнес-процесів і організаційної структури компанії допомагає в першу чергу виявити так звані дублі. Це дублюючі один одного функції або того гірше – посади і відділи. Все це тягне за собою значні витрати. Якщо оптимізувати організаційну структуру, дублі і зайві посади зникнуть, що заощадить компанії чималу суму.
Підвищуємо лояльність персоналу
Буває, що оргструктура занадто складна для більшості співробітників. Заплутана структура зв’язків, нерозуміння до кого йти з тим чи іншим питанням заважають персоналу ефективно працювати і відчувати себе комфортно на своєму місці. Отже формується незадовільне ставлення до компанії та знижується лояльність.
Удосконалення організаційної структури змінить ситуацію на користь компанії і допоможе співробітникам працювати як єдиний і злагоджений організм. Покращиться комунікація, зменшиться кількість конфліктів і спірних ситуацій. Бізнес-процеси стануть прозорішими, система управління – ефективніше. Люди будуть розуміти свою роль і свої завдання в компанії. Все це позитивно відіб’ється і на рівні лояльності персоналу.
Перевершуємо конкурентів
Через проломи в бізнес-процесах і недосконалою оргструктуру компанії складно налагодити ефективну роботу, створювати продукт високої якості, повністю задовольняти своїх покупців. А будь-які зміни можуть впроваджуватися дуже повільно і з великим опором персоналу. Все це робить бізнес неповоротким в конкурентній боротьбі. Оптимізація оргструктури допоможе зробити його більш мобільним та конкурентним.
Повністю оновлюємося
І ще один бонус, який дає перегляд бізнес-процесів і організаційної структури, – оновлення і «омолодження» всього бізнесу. Це привід позбутися від застарілих процедур, бюрократизації, застоїв і вдихнути нове життя в усі процеси компанії. Удосконалення оргструктури допоможе бізнесу «здригнутися» і розвиватися в ногу з часом.