!!! Звертаємо Вашу увагу, що зміст цієї статті не редагувався з 2015 року. Тому інформація, викладена в ній, може бути не актуальною на теперішній час.  Послуги з реєстрації компаній за межами України в 2023 році Корпорацією “Глобал Консалтинг” не надаються .

Багато хто вважає Естонію однією з найпрогресивніших електронних країн. І вона постійно підтверджує цей статус. Приміром, навіть зареєструвати компанію в цій країні можна за допомогою електронних засобів. Для цього там створена електронна система реєстрації підприємств. Як нею користуватися і що для цього потрібно? Розповідає виконавчий директор «Глобал Консалтинг» Наталія Погрібна.

Що таке ID карта і як її отримати?

Для реєстрації компанії в Естонії іноземному громадянину необхідно отримати посвідчення особи (ID карту). З його допомогою вони можуть в режимі онлайн спілкуватися з державою та місцевим самоврядуванням.
Це цифровий документ, який може бути використаний тільки в електронному середовищі. Зверніть увагу, що він не надає право на проживання в Естонії. Отримати його можна на підставі ідентифікації облікових даних (паспорт та ІПН).

Перелік документів для отримання ID карти:

  • заявка на отримання карти;
  • документ, що засвідчує особу іноземця або копія документа, якщо подана заявка поштою і електронною поштою;
  • кольорова фотографія розміром 40х50 мм (600×800 пікселів (формат JPG));
  • документ, що підтверджує оплату внеску;
  • письмове пояснення у вільній формі про намір використовувати цифровий ідентифікатор та обставини його використання.

 

Рішення про видачу (або відмову) у посвідченні особи (ID карти) повинно бути прийняте протягом 10 робочих днів після подачі документів. Цей термін в окремих випадках може бути продовжений.

Як проходить реєстрація компанії в Естонії?

Стандартна процедура реєстрації компанії включає в себе наступні кроки:

  • складання установчих документів;
  • підписання документів у нотаріуса
  • відкриття банківського рахунку для грошових вкладів (+ платіжне повідомлення для Комерційного регістра від банку).
  • надання документів в Комерційний регістр

 

Для складання документів компанії, засновник або засновники повинні надати наступну інформацію щодо компанії, що реєструється:

  • 1) найменування компанії;
  • 2) юридична адреса компанії;
  • 3) контакти (телефон, електронна пошта, мобільний телефон);
  • 4) копії паспортів (ID-карти), персональні ідентифікаційні коди і фактичне місце проживання засновників. Якщо засновник – юридична особа, то необхідно також свідоцтво про реєстрацію, статут з перекладом (апостиль) юридичної особи-засновника;
  • 5) суму статутного капіталу (для товариства з обмеженою відповідальністю обов’язковий мінімум – 2500 євро);
  • 6) інформація про оплату статутного капіталу (гроші, майно та ін.);
  • 7) види діяльності;
  • 8) кількість членів правління (копії їх паспортів (ID-карти) і інформація про їхні фактичні місця проживання, електронна пошта);
  • 9) початок і кінець фінансового року.

 

Як правило, компанія буде зареєстрована протягом 5-10 днів з дня подачі документів в Комерційний регістр.

Скільки коштує відкрити бізнес в Естонії?

Приблизна вартість на послуги реєстрації компанії становитиме 600 євро.

Додаткові витрати, які потрібно врахувати при реєстрації компанії:

  • нотаріальні послуги від 50 EUR (залежить від кількості засновників та розміру статутного капіталу);
  • державне мито від 145 EUR для початково вступу до Комерційного регістру;
  • державне мито за отримання ліцензії (у разі діяльності, що підлягає ліцензуванню);
  • оплата за відкриття рахунку в банку;
  • послуги перекладу та ін.

 

Це основні моменти, які потрібно знати при реєстрації бізнесу в Естонії. Якщо у вас залишилися питання, ви можете задати їх нашим фахівцям. Вони допоможуть вам вийти на ринок Естонії та зареєструвати там свою компанію. Звертайтеся за консультацією.

[contact-form-7 id=”868″ title=”Форма в шапці”]